GalNet RADIO

13.05.3302

Szukasz Pokoju czy Wojny ?

Dr Derthek, jeden z założycieli Cannon Interstellar Research Group rozpoczął ambitny projekt zmapowania całości NGC 6357 znanej także Mgławicą Wojny i Pokoju.

Przed odlotem Dr Derthek złożył krótkie oświadczenie rzucające światło na motywy przedwsięwzięcia:

"Studiowałem już Nieznane Artefakty, widziałem Skorupiaki i zakończyłem podróż dookoła Galaktyki. Zawsze fascynowało mnie 13 tysięcy systemów gwiezdnych z których składa się mgławica NGC 6357. Jest to jedna z najważniejszych formacji gwiazd w pobliżu zamieszkałej bańki."

"Myślę, że jest tam coś, co chce zostać odnalezione. Nie wiem co to może być, ale mgławica zostanie moim domem do czasu jak mój statek RSV Cannon odwiedzi każdy z tych systemów. Kto wie, może odnajdę więcej Skorupiaków, Artefaktów, albo coś czego nikt jeszcze się nie spodziewa..."

Setki zaprzyjaźnionych naukowców złożyły wyrazy poparcia, a Universal Cartographic niecierpliwie oczekuje powrotu Dr Dertheka i zdobytych przez niego danych.

Komandor Lord Zoltan