GalNet RADIO

15.04.3302

Ishmael Palin rezygnuje ze stanowiska

Profesor Ishmael Palin ogłosił że ma zamiar opuścić szeregi założonego przez siebie w ubiegłym roku instytutu badawczego. W swoim oświadczeniu, profesor uzasadnił tę decyzję:

"To była ogromna przyjemność, być częścią tego zacnego grona badaczy  zajmującego się Tajemniczymi Artefaktami. Współpraca stała na bardzo wysokim poziomie  a chęć dzielenia się pomysłami i i spostrzeżeniami była godna naśladowania. Istnieją jednak mroczne siły pośród galaktycznej społeczności, siły, które istnieją w opozycji do ideałów które są dla mnie najważniejsze. Niestety brak mi sił do dalszej walki z nimi ".

"W związku z tym zdecydowałem się zrezygnować z piastowanego stanowiska w Instytucie Palin'a i przekazać je prof. Cora Shaw, która przez wiele lat była moim najbliższym współpracownikiem i sojusznikiem w prowadzonej "walce". Mam pełne zaufanie co do kompetencji prof. Shaw, jestem pewien że pod jej przewodnictwem instytut się rozwinie i sięgnie po najwyższe cele. "

"Nadal zamierzam kontynuować badania na Tajemniczymi Artefaktami i meta-kompozytami, choć teraz w bardziej spokojny sposób, w moim osobistym centrum badań w Maia A 3a. Ci, którzy chcą mnie tam odwiedzić będą bardzo mile widziani, nic nie daje mi bowiem większej satysfakcji i przyjemności niż spędzanie czasu z ludźmi podzielającymi moje zainteresowania! "