GalNet RADIO

15.03.3302

Obserwacje i badania "świetlików"

Verity Gavroche, oficjalny korespondentet Grupy Badawczej Canon Interstellar, przekazał informacje  dr Arcanonn o ekscytującym nowym odkryciu:

"Przez  cały weekend byłem w kontakcie z  Cmdr. Engalo, który poinformował mnie o  zaobserwowaniu pewnej interakcji pomiędzy Tajemniczymi  Artefaktami a  „kwiatami "skorupiaków (źródłem meta-stopów)

"Zarówno skorupiaki jak  i artefakty mają  wspólną cechę którą nazwaliśmy  „świetliki”.  Są to jasne plamki światła, które wydają się poruszać  w  trudny do zdefiniowania sposób, tak jakby działo się to z woli badanych obiektów.  Engalo zauważył, że jeśli zbliży się artefakt do skorupiaka, to w obydwu elementach uaktywniają się owe świetliki i poruszają się w sposób harmoniczny. Efekt ten utrzymuje się także po rozdzieleniu obu obiektów.”

"Przesyłam moje ogromne podziękowania Cmdr. Engalo za zwrócenie mojej uwagi na to zjawisko. Dzięki nowemu laboratorium którego budowę zawdzięczamy  wspólnocie gwiezdnej, wkrótce będziemy mogli w warunkach kontrolowanych badać owe zjawisko. "

Cmdr. Lord Zoltan