GalNet RADIO

27.02.3302

Zagadkowa sprawa zniknięcia metakompozytów.

W ostatnim miesiącu, wybitny naukowiec Ishmael Palin wystosował apel o metakompozyty, rzadki materiał wytwarzany przez skorupiaki z Mgławicy Plejad. Żądanie zostało entuzjastycznie przyjęte przez galaktyczną społeczność, lecz badania metakompozytów przez profesora zostały nagle przerwane kiedy profesor wraz ze swoim zespołem zniknęli w drodze do Maia b1ba.

Od tego czasu, pewne części galaktycznej społeczności zadawały pytanie o to co się stało z zebranymi metakompozytami. Wiele osób wspomniało ogromny wysiłek jaki włożyły w zbieranie i transportowanie materiałów, a niektórzy nawet wezwali aby były one dostępne na rynku towarów w Obsidian Orbital.

Władze Obsidian Orbital nie skomentowały jeszcze sytuacji, ale anonimowy raport wypłynął na światło dzienne i brzmi następująco:

„Prawda jest taka że większość metakompozytów została sprzedana na czarnym rynku różnym prywatnym firmom. Wyglądało to dla mnie trochę dziwnie, dlatego zorientowałem się w temacie i odkryłem, że prawie wszystkie przedsiębiorstwa były przykrywką dla jakiegoś wielkiego konglomeratu o którym nigdy nie słyszałem. Nie wiem co planują zrobić z metakompozytami, ale pomyślałem że opinia publiczna powinna wiedzieć.”

Autentyczność raportu nie została jeszcze potwierdzona, lecz jeśli jest prawdziwy, to powstają pytania kto kupił metakompozyty i dlaczego.