GalNet RADIO

20.09.3301

Senator Patreus domaga się śledztwa senackiego.

Po dzisiejszym wejściu do Senatu aby kontynuować obrady nad następstwem tronu, senator Denton Patreus gniewnie zażądał rozpoczęcia pełnego śledztwa kontrolowanego przez Senat w sprawie wyjaśnienia połączeń między Emperors Dawn a biurem księżniczki Aisling Duval.

"Rozumiem sytuację księżniczki, jako, że sam doznałem niedawno podobnego szoku, ale nie mogę pozwolić aby to wpływało na moją ocenę sytuacji. Kiedy członek mojego domostwa, popełnił najbardziej ohydne przestępstwo, oddałem się do dyspozycji służb bezpieczeństwa i dałem im pełny dostęp do wymaganych informacji."

"Nie możemy odwlekać działania, i wzywam Senat to natychmiastowego rozpoczęcia pełnego śledztwa które wyjaśni połączenia między księżniczką Aisling a Emperors Dawn."

Po początkowych sensacjach z Imperial Herald, żadne nowe informacje nie zostały opublikowane dziś. Patron Damon Clarke pozostaje w ukryciu i podejrzewa się, że uciekł poza granice Imperium.