GalNet RADIO

23.05.3301

Niezwykły komunikat podważa pobudki Dr.Arcanonn

Po ostatnich działań terrorystycznych w systemie 78 Ursae Majoris, GalNet
otrzymał wiele raportów na temat jednej transmisji dotyczącej dr.Arcanonn, która nielegalnie została nadana jednocześnie za pomocą różnych znanych stacji radiowych w całej zamieszkanej przestrzeni.

GalNet jest w posiadaniu nagrania tego komunikatu:
"Nie ma znaczenia, kim jestem. Moje przesłanie jest jasne i proste. Wszyscy zostaliście oszukani przez tę charyzmatyczną osobę nazywającą siebie naukowcem.Ta pełna zwiedzionych ambicji persona to Dr.Arcanonn. Wykorzystuje on swój stworzony image osoby o pokojowym uosobieniu i altruistycznej w swoich działaniach, a tak naprawdę jest to tylko cyniczne i odrażające. Ale kim ja jestem, czy mi można zaufać? Czy moje słowa ku przestrodze, mój głos rozsądku ma znaczenie? "

"Wystarczy spojrzeć na jego ostatnia wypowiedź. Przecież on niemalże przyznaje się do terroryzmu, jasno pokazuje, że jest gotów zrobić wszystko aby tylko osiągnąć swoje cele."

Komunikat jest kontynuowany, opisując różne niebezpieczne próby naukowca mające rozwikłać tajemnicę artefaktu. W dalszej części jest stwierdzenie, że wszelkie publiczne próby pozyskania od rządów informacji o artefakcie to tak naprawdę ukryta próba ich skłócenia. Komunikat kończy wezwanie aby zakończyć wspieranie tego szarlatana.

"Nie daj się oszukać. Otwórz oczy i dojrzyj prawdę którą masz przed sobą.
Zwracam się do twojego zdrowego rozsądku! Nie pozwól by historia się powtarzała!"

Nadal nie wiadomo w jaki sposób ta skoordynowana transmisja doszła do skutku.
To bardzo skomplikowane przedsięwzięcie.

Właściciele stacji również prowadzą dochodzenie, w jaki sposób je  wykorzystano ich do przesłania tej wiadomości.