GalNet RADIO

14.07.3302

Niebezpieczne Igrzyska - runda trzecia

Rozpoczęła się trzecia i zarazem ostatnia runda Niebezpiecznych Igrzysk.

W tej rundzie piloci mają za zadanie odnaleźć ładunki Cennych Klejnotów i dostarczyć je do stacji Laura Elizabeth w systemie Meropis. Organizatorzy postanowili jednak utrudnić odnalezienie lokacji gdzie znajdują się klejnoty i w celu jej odszukania muszą rozszyfrować zakodowany sygnał o następującej treści:

"353133313639313835 3432313232313132 31393235313932303531333139 A5B1D4H1I3K1L1M1O2R1U1V1Y1Z1 3132313533313132 373131323134353230 32353133313531343139"

Grupa która zdoła zebrać najwięcej klejnotów zostanie ogłoszona zwycięzcą trzeciej rundy Igrzysk.  Po zakończeniu zostaną podsumowane wszystkie dotychczasowe wyniki. Frakcja która zdołała zebrać największą liczbę popleczników dołączy do szeregu obecnych potęg władających poznaną galaktyką.

Runda zaczęła się 14 Lipca i będzie trwała jeden standardowy tydzień.