GalNet RADIO

31.01.3302

Niezidentyfikowany Statek Kosmiczny przy Obsidian Orbital

Dziś rano na stacji Obsidian Orbital rozszalały się spekulacje, po bliskim spotkaniu z niezidentyfikowanym Diamondback Explorer'em. Według Chloe Anders, członkini zespołu nadzoru Christian Dock, tajemniczy statek zbliżył się na odległość 10 kilometrów od stacji podczas wykonywania manewru nazwanego "szybkim przejściem":

"Widziałam jak się zbliżał i przypuszczałam, że chce poprosić o zezwolenie na dokowanie ale zamiast tego po prostu zaczął okążać stację. Miał niezwykłe oznaczenie - "S6: 7". Próbowałam go przywołać ale bezskutecznie. Nagle nasze czujniki rozświeciły się. Nie mogłam w to uwierzyć - ten przeklęty statek skanował stację! Postawiłam zespół obronny w stan pogotowia, ale zaraz potem okręt zniknął."

Zapytana o opinię o zamiary tajemniczego okrętu, Anders powiedziała: "Wiem, że to zabrzmi dziwnie, ale kiedy zobaczyłam jak okrąża stację, jedyne co przyszło mi do głowy, to że czegoś szuka."