GalNet RADIO

29.01.3302

Wybuch konfliktu w Obsidian Orbital


Protesty anty-meta-kompozytowe przekształciły się w przemoc podczas finałowego dnia akcji profesora Ishmaela Palina. Grupy protestujących najpierw blokowały wlot do Obsidain Orbital, a po niepowodzeniu negocjacji personelu stacji z protestującymi, emocje wybuchły. Jeden z dostarczających meta-kompozyty profesorowi Palinowi przekazał nam wiadomości z pierwszej ręki:


"Dostałem wiadomość od jednego z moich skrzydłowych, że nie jest dobrze przy Obsidianie, ale miałem pełną ładownię więc musiałem dokować Kiedy wyskoczyłem z Superrejsu w MAIA zauważyłem, że mój komputer pokładowy wyrzucił mnie jakieś osiem kilometrów od portu. Nagle zauważyłem Cuttera nacierającego na mnie z wyciągniętą bronią, który za chwilę otworzył do mnie ogień!"

"Mój Asp nie jest najlepszy w walce bezpośredniej ale widziałem, że jeśli zdołam przecisnąć się przez szczelinę stacji - będę bezpieczny. Dałem po dopalaczach jak szalony i udało mi się przebić. Straciłem tarcze i jakieś 50% kadłuba, ale zrobiłem to!"

Jak na razie, w MAIA jest bardzo niebezpiecznie.

Commander Manfred Winfred