GalNet RADIO

4.10.3301

Kanclerz Anders Blaine wydaje oświadczenie.

We wczesnych godzinach porannych agenci Straży Imperium i IISS aresztowali kilku członków gabinetu Kanclerza Andersa Blaine'a. Nieco później wygłosił on oświadczenie:

"Wyrażam głęboki żal, że członkowie mojego sztabu okryli takim wstydem moje imię i kancelarię. Z przykrością muszę przyznać, że oskarżenia księżnej Aisling Duval są prawdziwe i że członkowie mojego sztabu przyczynili się, choć bez mojej wiedzy, do przeprowadzania kampanii oszczerstw przeciwko księżniczce.

Biorę pełną odpowiedzialność za działania moich podwładnych i przekazuję Księżnej Aisling moje szczere przeprosiny."

Trudno przewidzieć, jak te wydarzenia wpłyną na głosowanie sukcesji. Z jednej strony, powiązanie z Emperor's Dawn, mimo że ignorowane przez Kanclerza, nieuchronnie zniszczy jego reputację. Z drugiej strony jego skrucha może w pewien sposób uratować jego wizerunek.