GalNet RADIO

14.08.3301

Wyrwana z rąk Kumo Crew

Z sektora Pegasi nadchodzi sporo raportów o niewolnikach ratowanych przez imperialnych pilotów biorących udział w "Zjednoczonej Ofensywie". Działając w porozumieniu  z członkami Korporacji Syriusz, piloci imperialni ostrożnie przenoszą niewolników ze schwytanych statków Kumo Crew. Są oni potem dostarczani przez pilotów Korporacji Syriusz do bezpiecznych lokacji. Niepotwierdzone plotki mówią też o pomocy ze strony członków Utopii.

Rzecznik Kumo Crew zaprzeczył jakoby na pokładach byli niewolnicy, twierdząc że to tylko więżniowie i degeneraci. Media ujawniły jednak co najmniej jedego z takich niewolników o imieniu Aasha:

"Wyobraźcie sobie moje zaskoczenie kiedy obudziłam się ze stazy otoczona przez piratów!" Aasha została imperialnym niewolnikiem na okres dwóch lat na wskutek porozumienia Quiviry z Silver Universal PLC.
"Myślałam że postępuję właściwie", powiedziała, "jestem inżynierem i mogłam zdobyć najkrótszy czas kontraktu niż ktokolwiek inny z mojej rodziny. Według piratów mój zawód uczynił mnie dobrą zdobyczą"

Imperial Slaves Associates wprowadzili poprawki do swojego stanowiska w sprawie niewolników przetransportowanych poza Imperium. Teraz kontrakt każdego porwanego przez piratów (albo w inny sposób mającego naruszony kontrakt) będzie anulowany.

"Nie znam imienia pilota który mnie uratował", powiedziała Aasha ze łzami w oczach, "ale jestem  niezmiernie wdzięczna jemu i dobry ludziom z Syriusza, którzy pomogli mi wrócić do Munshin"

Commander Quade