GalNet RADIO

19.07.3301

Wyzwolenie niewolników w sektorze Pegasi

Kumo Załoga znane jest z procederu zniewolenia wolnych obywateli i wywożenia ich jako niewolników do ich centralnego systemu - Harma. Imperialna blokada systemu Harma oraz okolicznych systemów przechwyciła wiele transportów z tysiącami tych niewolników. Wielu z nich było w kiepskim stanie fizycznym i psychicznym.

Jeden świeży absolwent Akademii Marynarki Imperium powiedział:
"10 lat temu moja rodzina miała niewolnika. Było tak dopóki nie spłacił swoich długów i wrócił do swojej rodziny. Był on przez cały czas traktowany z należnym szacunkiem, a dla mnie był jak starszy brat. W dniu jego odejścia mój ojciec powiedział mi aby zawsze pamiętać o "bracie" a nie niewolniku bo nigdy nie wiadomo jak potoczy się życie i ja również mogę kiedyś potrzebować takiego rodzaju finansowej pomocy. Ta pomoc to właśnie Imperialne Niewolnictwo ... to zwykłe barbarzyńskie niewolnictwo musi być zniszczone. "

Filantropijni z Sirius Corp. poszerzają swoje humanitarne wsparcie i pomagają wyzwolonym przez flotę Imperium niewolnikom wrócić do swoich swoich domów i rodzin.