GalNet RADIO

7.04.3301

Prezydent Halsey odpowiada na oskarżenia.

Prezydent Jasmina Halsey w końcu ustosunkowała się do kampanii przewodniczącego Hudsona, oczekującego jej usunięcia ze stanowiska. Wyjątkowo pojawiając się w programie 'Twarz Ludu', Prezydent w ten sposób skomentowała swoją bieżącą sytuację:

"Jestem głęboko rozczarowana zachowaniem pana Hudsona. Czy popełniono jakieś błędy? Być może. Ale mówię wam, wszystkie popełnione błędy zostały wyolbrzymione przez ciągłą ingerencję niektórych stron w naszych własnych szeregach."

"Jestem Prezydentem, więc to na mnie spada dowództwo naszej armii, ale nie na mnie samą. Teoria, że to ja, osobiście, odpowiedzialna jestem za brak właściwiego zabezpieczenia linii dostaw Marynarki Feracacji jest ewidentnie absurdalna. Tak samo jak oskarżenie, że w jakiś sposób odpowiadam za prawidłową identyfikację celów pilotów, którzy wymordowali tysiące cywili. Nie mam wątpliwości, że mieszkańcy naszej wielkiej Federacji są wystarczająco inteligentni, aby wiedzieć, co się naprawdę dzieje. "

"Jestem dumna ze służby jako wasza Prezydent i zamierzam ją kontynuować przez bardzo długi czas."